Donnerstag, 6. Dezember 2007

Since when is this in English?


I just noticed that the whole page suddenly appears in English. Has Blogger noticed that I post in English and adjusted their website? Strange. For those of you who wonder why I post in English: I quite often find it easier. I mean I read mostly in English, and I spend quite a bit of time watching TV shows and films in English. It's just easier not to switch back to German. If I would want to write a novel, I strangely enough would write it in English because it feels more natural. Maybe I should check whether I live in the right country. ;)

What I just wanted to say: I have been quite busy the last couple of days that I haven't gotten around to updating the blog or even posting. But I'll try to do that as soon as possible. I even might write some reviews and get a new header. (If I get Photoshop installed on this computer.) But right now I have to put up Christmas decorations and bake cookies.

2 Kommentare:

Claudia hat gesagt…

Ich antworte jetzt trotzdem mal auf Deutsch...oder ich versuch language switching...wird sich zeigen.
Ich mag die Sprache und für mich fühlt sich englisch zu reden natürlicher an, als Hochdeutsch, aber ich finde es ehrlich gesagt schade, dass du jetzt fast immer englisch schreibst - das liegt vl daran, dass ich es eben doch nicht soo gut beherrsche - weil ich deinen persönlichen Stil mag und den kann ich im Deutschen eher erkennen, als so.

Hm...wasauchimmer ^^ vom Lesen hält mich sowieso nichts ab.
Also gute Nacht
Claudia

Purslane hat gesagt…

Nunja, du gibst mir einen Anreiz auch mal wieder auf Deutsch zu schreiben. *gg* Danke für das Kompliment!